torek, 19. november 2013

Golf, peščeni vihar in Maradona


V nedeljo smo si ogledali zaključek golf turnirja evropske profesionalne turneje DP World Tour Championship, ki se imenuje Race to Dubai. Turneja se je začela meseca januarja v Afriki, zaključila pa v nedeljo v Dubaju, kjer so se pomerili najboljši igralci turneje. 

Turnir je potekal od 14. do 17. novembra na igrišču Jumeirah Golf Estates, slavil pa je 37-letni Šved Henrik Stenson in za 1. mesto dobil nagrado v vrednosti 1,33 milijona dolarjev + milijon dolarjev dodatnega bonusa. Tko, za en šoping (al pa dva) bi kar blo :) 




Doma sva pozabila fotoaparat, Juretu je zmanjkalo baterije na telefonu, ki dela precej boljše fotografije kot moj telefon. Tako, da fotke niso lih profi, ampak bodo mogle bit vseeno v redu. 

Turnir načeloma poteka precej umirjeno, vsaj kar se (večine) gledalcev tiče. Veliko se sprehajaš, ampak če poskušam strnit celotno doživetje...

1) Ob prihodu smo opazili da se nam približuje peščeni vihar. Super! Odlična stvar še posebej zame, ker sem pred nekaj dnevi imela (lahko težjo) operacijo modrostnega zoba. Do tega dne sem se (po besedah moža) super držala, zdaj pa bi bilo "idealno", da se mi v zašito rano nabere pesek + da me napiha in, da zaključim s kakšnim hudim vnetjem. Toda... brez skrbi, proti viharju in pesku sem se uspešno borila... z zaprtimi usti ;) Ni blo lahko. 

2) Da ne bi bilo preveč dolgočasno mi je Jure po celih hlačah zlil pol litra pira (kao, da je blo po nesreči, ker če bi zanalašč bi ga zlil še več ;) ...Fenx hun!).

3) Za nama je (čist slučajno) stal Maradona, ki zdaj že nekaj časa živi v Dubaju (s svojo 23-letnico. Jure je vprašal: "A to je njegova hčerka? :)" Ne boš verjel: ni hčerka, ampak 30 let mlajša punca. Lahko bi ji pa bil fotr!). 


4) Pesek je uspešno prodiral v vsako telesno luknjo. Brez očal je bilo skoraj nemogoče funkcionirati.

5) Temperature so se spustile nenormalno nizko. Zdelo se mi je da je padlo na najmanj 15°C (v resnici jih je bilo 22°C). Premalo!

6) Po prihodu domov je sledil skok v trenirko in pulover s kapuco, na štedilniku pa se je že kuhal domač čajček :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar