petek, 12. julij 2013

Ste se že kdaj zaklenili iz stanovanja?


No, ne glede na vaš odgovor, midva sva se :) 

Že prvi dan, ko sem videl, da so vrata od stanovanja brez prave kljuke za vrata (se pravi vrata z bučko), sem vedel da bo to še zelo zanimivo. Sam sem sicer navajen tega, ker smo že doma imeli tak koncept kljuk na vhodnih vratih, vendar je bila vedno še neka varovalka - t.i. skriti ključ. Tako te ob zapiranju vrat ni vedno stisnilo pri srcu in ni bilo potrebe po panični dvojni preverbi ali imaš ključe v žepu ali ne.

Nama je tudi brez te "varovalke" kar dobro šlo, dokler se nisva enega večera odpravila ven in sem po pomoti vzel ključe od pisarne, namesto od stanovanja. Zapreva vrata in stopiva proti dvigalu, ko me Daša povpraša, če sem spet pozabil izključiti klimo. Daša je nekoliko bolj racionalnejša pri takih zadevah, za kar ji dam povsem prav. Stopim nazaj proti vratom stanovanja, sledilo je neuspešno iskanje ključev, ugotovitev, da jih očitno nimava, kratko valjenje krivde drug na drugega, a sva kmalu ugotovila, da nima smisla iskati razlogov zakaj je do tega prišlo in kaj bi če bi (Če čebula če ne bi imela, bi čebula bila bula :)

Enostavno sva šla do recepcije najine stavbe in vprašala kaj narediti v tej situaciji.
Malo sem bil presenečen nad rutinsko rešitvijo varnostnika, ki je kar iz svojega mobilnika poiskal shranjeno številko in mi povedal koga naj pokličem, da bo prišel vdreti v stanovanje. Vedel sem, da v tej situaciji obstajata samo 2 varianti: 
(1) Ali je varnostnik zmenjen z "Locksmithom" in dobiva % od posla - torej posledično bom plačal tudi provizijo za varnostnika.
(2) Ali pa je to precej pogost pojav v naši stavbi in varnostnik velikokrat potrebuje to številko, zato jo ima shranjeno kar v telefonu. 
Nikakor nisem pa računal na to, da je možno oboje!

Ta "pojav" je menda v naši stavbi precej pogost (poprečno se to zgodi 2-3 "srečnežem" na dan). Kakorkoli, čez 20 minut je prišel Paki* s svojo torbico in že smo hiteli vlamljat. Sem želel malo posneti kako se bo lotil zadeve, da bi naslednjič morda kar sam tole opravil. V bistvu je pri nas Daša bolj za te zadeve :) No, ampak ker je Paki izkušen in vešč v menjavi ter tudi skrivanju svojega know-howa mi več kot ene slike ni uspelo narediti.


In roko na srce naslednjič ga bom spet poklical in upam, da mi bo dal kakšen popust, ker 350 AED (74 EUR) za zamenjavo ključavnice in z delom, ki skupaj ni trajalo več kot 1 minuto, se mi zdi precej veliko. Ne glede na to, da je dal za ceno navadne ključavnice posebno varnostno. Ga imam na sumu, da bi znal naslednjič kasirati celo več, ker bo moral vdirati v varnostno ključavnico. In me je zopet nategnil, ali pač... bomo videli. Važno, da imava sedaj 7 rezervnih ključev ;)

* Slovenska (slabšalna) okrajšava za Pakistanca, ki se jo načeloma ne izgovarja v navzočnosti Pakijev.  

Ni komentarjev:

Objavite komentar