torek, 25. junij 2013

Drobtinice vsakdana #4


Preden sem odhajala v Dubaj sem v Sloveniji sklenila zavarovanje v tujini. Razložili so mi da zavarovanje krije stroške nujnih standardnih zdravstvenih in drugih storitev v tujini ter asistenco, ki obsega telefonsko pomoč pri organizaciji nudenja pomoči zavarovancu v tujini. Kar pomeni, da jih v primeru kakršnihkoli poškodb pokličem oni pa mi sporočijo v katero bolnišnico naj se odpravim.
Poklicati jih menda ni potrebno v primeru manjših poškodb. Seveda nisem mogla mimo tega, da ne bi vprašala kaj točno pomenijo "manjše poškodbe" in dobila odgovor, da so to lahko manjše ureznine in podobno. Ah, lepo vas prosim. Ureznine in jaz? Se še skoraj ni zgodilo. 

Dokler nisem prišla v Dubaj... Tukaj pa čisto druga pesem. Skoraj ni dneva, da se ne bi nekje porezala. Če ne čisto vsak dan, pa vsaj vsak drugi dan. Vse skupaj je tako žalostno, da je že skoraj smešno :) 

Uspelo se mi je celo porezati v morju(!), medtem ko sva z Juretom poskušala plavati okoli boje. V razburkanem morju sem uspela z roko potegniti po klapavicah, ki so rasle na boji. Ker mi je iz dveh prstov tekla kri, midva brez robčkov, reševalcema na plaži je bilo pa čisto preveč dolgčas... :) ... sem se odločila, da grem kar k njima po prvo pomoč. Na plano sta potegnila prvo pomoč "iz prve ruske" (kot bi jaz rekla :D). Pa saj v bistvu nista vedela kaj točno bi naredila z menoj. 

Juretu je asistiral, eden izmed reševalcev pa mu je dajal navodila v polomljeni angleščini. Najprej sem dobila obliž čez oba prsta, za tem sta reševalca ugotovila, da imata na dnu prve pomoči razkužilo (ki je bilo po moje nazadnje uporabljeno pred najmanj 5imi leti). Ok! Ni problema fantje. Sem se odločila, da ne bom komplicirala in pustila, da naredita svoja oz. da Jure opravi po njunih navodilih. Po razkužilu podobni kremi je sledila gazica, za tem nekaj podobnega obližu, za konec sem na vsak prst dobila še "naprstnike". Po moje sta fanta razrezala plastično rokavico tako, da sta ji odrezala prste in mi jih dala kot zaščito. Odlično. Za rane je bilo poskrbljeno...

... in pacient preživel :)

2 komentarja:

  1. So to Durex naprstniki? Bolj rebrasti kot ne... :D
    Peace. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, to pa je inovativno! Samo, da si ok, pa bolj pazi nase in na svoje prstke! :) :*

    OdgovoriIzbriši